Friday, October 15, 2010

PERTANDINGAN MENGARANG ESEI ATM 2010






Alhamdulillah............tahun 2010 sekali lagi dinobatkan sebagai johan Pertandingan Mengarang Esei ATM yang saban tahun diadakan. Penglibatan mengarang esei ATM ini bermula tahun 2006 setelah dipilih memenangi tempat ke-3. Kemenangan itu telah memberikan inspirasi untuk menyertainya lagi pada tahun 2007 dan kejayaan yang dikecapi lebih manis dengan diiktiraf tempat yang kedua. Berkesinambungan itu pada tahun 2008 pula dipilih sebagai penerima saguhati. Alhamdulillah, dengan keizinan Allah S.W.T pada tahun 2009 dan 2010 telah dipilih tempat yang pertama. Sesungguhnya kejayaan yang dikecapi ini merupakan anugerah Allah serta hasil dorongan isteri, anak2, rakan-rakan sekelian.......................Syukur dan terima kasih semua.

6 comments:

  1. oooo...rupa2nya inilah org yg slalu kalahkn huby sya dlm prtandingan mngarang esei...xsmdsa rupa2nya...

    ReplyDelete
  2. Ye.....ke. Siapa huby u tu?. Mungkin tahun 2010 adalah rezeki saya n di masa akan datang rezekinya pula. Bagi saya menulis esei ini merupakan salah satu kepuasan diri sendiri setelah sekian lama meninggalkan alam persekolahan. Kirim salam pada huby u.

    ReplyDelete
  3. Saya dh kenal huby u tu...... En. Tarmizi, kan. Saya kenalnya sejak di TUDM Labuan dulu lg dan mengapa dah lama En. Tarmizi menyepikan diri tak seaktif dulu menulis esei ATM lagi.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. sbb sya x sempat nak cari bahan kat dia..hehehe...
    lgpun dia kat KL n sya kat labuan..tahun depan dia bleh aktif balik kot...

    ReplyDelete
  6. Mcm itulah bekerjasama, klu mcm tu hadiahnya kenalah bagi 50-50, barulah adil....hehehe

    ReplyDelete